Home Magazín Jak AI pohání inovace v autobazarech? Vysvětlí Petr Vaněček

Jak AI pohání inovace v autobazarech? Vysvětlí Petr Vaněček

by Erste blink
0 comment

Umělá inteligence tu s námi už nějaký pátek je. Rozpoznává obličeje, generuje texty, hudbu i obrázky. Umí hrát šachy i poker. Pomáhá nám s parkováním, lékařům s diagnostikou chorob. Nebo třeba seřazuje fotografie v mobilním telefonu. A v autobazaru AAA auto ji zaměstnali ve svém call centru. A nejenom tam.

„Se strojovým učením jsme začali už před deseti lety,“ říká Petr Vaněček, spolugenerální ředitel AURES Holdings, jež provozuje AAA Auto, Mototechnu, Auto Diskont a Driveramu. Petr Vaněček se tu pak zaměřuje na inovace a digitalizaci. A na tomto poli se mu náramně daří. Firmě, která za dobu své existence oslovila více než 3 miliony zákazníků, se náramně daří. Její úspěchy lze částečně přičíst i umělé inteligenci.

Desetiletý náskok před konkurencí

V AAA do AI totiž šlapou opravdu razantně. Už před deseti lety, tedy v době, kdy u nás umělá inteligence byla ještě v plenkách, zaměstnala desítky datových analytiků, kteří se začali věnovat datům a technologiím. „Vyplatilo se, dnes je spousta řešení umělé inteligence plně v provozu a na dalších se pilně pracuje,“ řekl spoluředitel Petr Vaněček pro zpravodajský server ceskenoviny.cz.

AI v call centru

Umělá inteligence se ve firmě zapojuje hned několika způsoby. Své místo má například v tamním callcentru, kde zodpovídá dotazy klientů. A přitom tomu není tak dávno, kdy bylo vedení společnosti přesvědčeno, že není nad přímý kontakt zákazníkem s operátorem z masa a kostí. Právě s nástupem umělé inteligence se tento postoj podle Petra Vaněčka změnil. A ukazuje se, že se jednalo o správné rozhodnutí. „Tento nástroj je velmi efektivní. První testy ukazují, že AI má výsledky na úrovni těch nejlepších lidí,“ pokračoval Petr Vaněček pro server iDnes.cz. Zaměstnanci se ale prý nemusí bát. Technologie je nemají nahradit, mají s nimi spolupracovat a usnadňovat jim práci.

Další články autora

Zanechat komentář

PRIMA deník

PRIMA deník je lifestylový magazín, který nabízí aktuální a poutavé čtení z oblasti bydlení, financí, zdraví, ale i o módě, pozitivním myšlení a vaření.
PRIMA deník je tak unikátním projektem, který dává čtenářům možnost podílet se na tvorbě obsahu magazínu.

©  Publikace PR článků Press-Media.cz  |  All rights reserved